Skil dig ud fra mængden med en flot foldevæg
Når en virksomhed melder sig til en messe, er det oftest med et mål om, enten at tiltrække nye kunder eller medarbejdere. Derfor kræver det også at du med din messestand er i stand til at skille dig ud fra mængden. Dine vægge skal skabe opmærksomhed og vække interesse.
Med en foldevæg i dit helt egen design, får du rig mulighed for at tiltrække de mange besøgende. Væggen er ligeledes let anvendelig og fylder heller ikke meget når den er pakket sammen.
Når du vælger en foldevæg som løsning for at give din messestand lidt ekstra, så får du samtidig rigtig god mulighed for at opretholde de besøgende i længere tid, hvis væggene indeholder interessant materiale at kigge på.
Når du tager på messe, er det alt afgørende at du formår at formidle det korrekte budskab til de besøgende og i særdeleshed din målgruppe. Derfor bør man forberede sig grundigt, og lave en plan over, hvad man ønsker at fortælle de besøgende mundtligt og hvad de besøgende selv skal læse for at interessere dem yderligere.
- Skab den rette opmærksomhed
- Undgå at forvirre de besøgende
- Hvilke informationer skal din væg formidle
- Hvad kan du selv formidle
Vægge til messer fås i flere forskellige udgaver, hvor man let og problemfrit kan vælge helt eget design som passer til virksomheden og virksomhedens ønskede image. Det allervigtigste er, at man formår på en og samme tid at skille sig ud og skabe troværdighed for modtageren.
Husk, at hvis du forsøger at skabe en dialog med den besøgende, så sikrer du større mulighed for, at vedkommende ikke mister interessen for virksomheden og de ydelser som virksomheden tilbyder.
Nogle foldevægge er mere stabile og holdbare end andre. Ligeledes vil andre vægge være mere fleksible og dermed også lettere at transportere. Det er derfor vigtigt at I, i virksomheden laver en klar plan over, hvilke budskaber i ønsker at videreformidle. Der findes vægge som egner sig bedre til flere budskaber end andre og du vil også på nogle udgaver have mulighed for at montere et fladskærms-tv, hvis nødvendigt.
Vægge med flotte og attraktive farver og designs til at indramme din messestand er med til i højere grad at skabe en samlet helhed ved oplevelsen. Formår du at kommunikere korrekt via dine vægge og udnytte deres fulde potentiale, så er der gode chancer for, at du opnår et fortræffeligt slutresultat. Væggene skal formidle, hvad der er vigtigt for de besøgende at vide om din virksomhed og hvilke fremtidige mål virksomheden på længere sigt har planer om at opnå.